Ardos Yani kendimce ne kadar doğru bilmiyorum bu düzen ama daha hastahaneden eve geldigimiz gün gece uykusuna birine ihtiyaç duymama rağmen kucağıma alıp koyma konusunda canımı disime taktm Los isikta yatak odasına saat 12 yi asla geçirmedim yatarak emzirdim o şekilde uyudu gaz ve altını da almadım uykusu bölünmesin diye bir ayı dolana kadar iki saatte bir emzirdim sonra rahat bıraktim kendisi acıkınca uyandı istedi gene uykusunu dağıtmadan yattığı yerden verdim sonra gece uykusuna geçiş saatini 11 e çektim o saatte uyuyor gece 3 te sabit uyanır emer uyur geri besige koyarım sabah 7 de tekrar emer sonra yanımda uyuturum benim kokuma 10 a kadar uyur besige de böyle kademeli geçiş yaptırdım yadırgamadi en azından bende rahat uykumu alıyorum sabah 7 den sonra yanımda yatsada farketmiyor keyif uykusu sonuçta bana da ama şöyle de bir durum var gece odaya alışkın olduğu için mesela oturma odasında saatlerce sallasamda uyumuyor ama yatak odasına geçtiğinde desteksiz hemen uyuyor gece gündüz ayrımını yapmaları önemli diye düşünü yorum ilk kızımda çok çektim bilemedim ama ikinci ve bu kızım rahat gidiyor bu düzende