Eşim mesleğinden dolayı Kars’a gitmişti, biz Ankara’da oturuyoruz o Kars’tayken öğrendim bende yanına gittim gider gitmez kayak merkezine gitmiştik orada bi kafe de ultrason kağıdını kahve fincanının altına koydum. Tabi sonra o kaydı ben oturdum. O teleferikle yukarı çıktı o inene kadar ben de oralarda kayıyordum aşağı indiğinde ben yokum diye bütün arkadaşlarıyla beni aramıştı ben kayıyorum tabi oralarda düzlük yerlerde. Anons ettirmiş garibim bana bir şey oldu diyede sonra beni görmüş gitmiş pasta almış beni anosla çağırdığı yerde yakmış mumları bekliyordu 🤩