Merhabalar, 3buçuk ay önce normal doğum yaptım. Son zamanlarda akıntı daha çok oluyordu, bugünde biraz sarı gibi olunca acaba dikişler mi iyileşmedi diye bakıyım dedim. Vajina içinde küçük küçük et parçaları vardı. Ne olduğunu anlayamadım herhangi bir ağrı sızı yok. Akşam da duşa girmeden önce bi baktım kırmızı akıntı olmuş. Adetim mi başlıyo yoksa o şeyler mi kanadı diye bakıyım dedim bu seferde kapkara aynı o etler gibi ama ne olduğunu anlayamadım bişey var içeride. Çıkmadı da. Böyle bişey yaşayan duyan var mı yaa.