sumeyyesmom Hamileyken çektiğim cok guzel akımlar var doğumdan sonra devamını getirdiğim falan her ay çekim yapıyoruz evde ay öyle guzel fotolarimiz var Kİ kızımla ama nazardan korkuyorum paylasamıyorum, paylaşmayınca da içimde kalıyooo of siz napıyosunuz 😅
Birtekbirciftannesi sumeyyesmom 14aylık olacaklar toplasan 5.6defa paylaştım paylaşmadım nedense eşim ile olsun çocuklar İLE olsun her paylaşımımdan sonra ila bişeyler oluyor
coktepkiliyim sumeyyesmom bir yaşında hiç paylaşmadım ☺️ Yavrumhn fotoğrafı herkesin telefonunda olmasın yaa. Üstelik pedofili ruh hastası sandığımızdan da çok var maalesef
Fenty sumeyyesmom Oğlum 4 yaşında paylaşmıyorum ben sadece eğer çok beğenirsem hikaye olarak paylaşırım.
Mavis66 sumeyyesmom paylaşıyorum ama güvenmediğim ve bire bir tanımadığım kimse ekli değil ve göremiyor.
sumeyyesmom Birtekbirciftannesi ayy aynı bizimde oyle, halbuki dısarda goruyor ınsanlar hep ama fotoğraf enerjisinden mi kaynaklı acaba
Keremardam Birtekbirciftannesi bende çok inanıyorum nazara aynı şey bizdede oluyor. Geçen akşam dedim ki esime biz ne zaman bebeğin fotoğrafını koyucaz nazardan korkuyorum dedim o da aman millet doğar doğmaz koyuyor köy gitsin nolcak dedi. Ben de 4 ay 5 günlük oğlumun resmini koydum bu arada sarışın renkli gözlü güzel bir bebek( masallah) hepimizin evladı ayrı ayrı güzel tabiki🙂 resmin altına güzel bir yazı yazdim. Sabah kalktığım da oğlumun gözleri iltihap içindeydi yavrum açamadı neler yaptık. Hemen resmi sildim daha da tövbe bi daha yüklemem.
sumeyyesmom coktepkiliyim oyle canım ay allah korusun öylelerinden benim instada sıfır erkek yakın arkadaşlar akrabalar falan ama yinede dedigin gibi
sumeyyesmom coktepkiliyim cook dogru ya insan bazen paylaşmak istiyor bi kac arkadasim bana dedı kı nıye paylaşmıyorsun biz mutluluğumuzu sevdiklerimizle paylaşmayı cok seviyoruz yani sanki ben cocugum oldugu ıcın mutlu degılmısım gibi konuştu 🤣Salahanalar
sumeyyesmom Herkescokitici off sorma Allah korusun bebislerimizi bende az once bi story attım ama kalbim gup gup yaa 🤣yüzü gözükmediği halde 😆
Zeynpozdmr61 sumeyyesmom ben kırkı çıkana kadar 2 kez emojili çıktıktan sonra da yüzü acık attm bişey de olmadı şükürler olsn ama nazar ayetlerini de okudum hergün ben bi sakınca görmedm paylaşmakta nasılsa instagramdakilern hepsi dısarda ccanlı canlı görğyo zaten bi fotograftan nolcak
sumeyyesmom Deletedmom_22 yaa sıkıntı o Kİ keske herkesın cocugu olsa benım çevrede ıkı arkadaşımın çocuğu var geri kalan hep evlenmeyi istiyo falan jdjdjdm
Tubasel5 Deletedmom_22 heh şöyle ya vallahi. İnsanlar çok değişik . Evet nazara inanıyoruz ama bu çocuğu dışardada görüyorlar sonucunda saklamanın anlamı ne 🙄😂
aslansmomm sumeyyesmom Doğduğundan beri yüzü açık hep attım, daha bir zararını görmedim çok şükür 😂 O kadar da kasmamak lazım bence
Ikizannesiiiii__ Yüzlerini hiç paylaşmadım. Öyle emojili falan değil de arkalarından az da olsa . Orası bana göre çok daha kirli.ve karanlık bi dünya teknoloji çok sinsi biz çok bilgisiziz.. ama koyana saygım var elbette
sumeyyesmom Ikizannesiiiii__ ben emoji koyuyorum bazen syorynın yarısını kaplıyo amele gibi duruyo ama olsun 😂
Tuba sumeyyesmom instagram kullanmıyorum ama kullansaydım paylaşmazdım😄 facebook kullanıyor eşim ve bende arada bir giriyorum, orada da paylaşmıyoruz🙂
Pamuk_bebegim42 sumeyyesmom Valla canım ben ne zaman paylaşsam bjsey oliyor çocuğa korkumdan olan fotoğraflari da sildim nazara çok inanıyorum