Kızlar bebeğim 6 aylık ve 2 gündür ne gece uyuyor ne gündüz 🥺 tek başıma bakıyorum artık çok yoruldum. Doğduğundan beri hep düzenliydi uykusu. 4 aydan beri gündüz 3-4 uyku yapar akşam max 8’de uyurdu gece de 2-3 kez emmek için uyanırdı ama şimdi ne uyuyor ne de emiyor. Ek gıdaya da doktor kontrolünde 5.5 aylıkken başladık. İlk zamanlar güzeldi şimdi onu da reddediyor. Başına gelen var mı nasıl baş edeceğim fikri olanları yoruma bekliyorum 🥺😏