lulusmom NurTuna birde ben terlemesin kuru kalsın diye pudra döküyordum ama çok sakıncalıymış doktorumuz kesinlikle yasak dedi aklınızda olsun
lulusmom NurTuna daha dökme canım doktor bana kızdı kesinlikle yasak çok tehlikeli akciğerleri tıkatırsın pudra tüm gözenekleri tıkıyor dedi
Melisabali NurTuna bizde de olmuştu her gün sampuansiz yıkıyoruz geçti. Arada çok sıcak+nemden yeniden olussa da düzenli yikayinca artmiyor
Melisabali NurTuna benim fikrim her gün sampuana gerek yok zaten ciltleri hassas ve kirlenmiyorlar ki. 2 gün sampuansiz 1 gün şampuanlı olacak şekilde yıkıyorum
Serpil11 Benim oğlumunda gıdığının altı isilik oldu bende sıcaktan sandım meğer ağzından sürekli salyaları akıyor oda gıdığa akıyormuş yakalık takıyoruz mesela o ıslak kalıyor ve gıdığa temas ediyor ondan oluyormuş mümkün olduğunca kurulanacakmış
Hayriyeerydnkntr NurTuna benim oğlumun da boynunda olmuştu sicaklar malum.tek yolu her gün banyo yaptırmak dedi.ve naylonlu battaniye dahil giyeceklerinin naylonlu olmaması pamuklu olmasi. Sürekli kuru tutmak. Her uyudugunda çok terliyordu.bend eğer uyandiginda atletini değişiyorum mutlaka
Hayriyeerydnkntr NurTuna benim oğlumun da boynunda olmuştu sicaklar malum.tek yolu her gün banyo yaptırmak dedi.ve naylonlu battaniye dahil giyeceklerinin naylonlu olmaması pamuklu olmasi. Sürekli kuru tutmak. Her uyudugunda çok terliyordu.bend eğer uyandiginda atletini değişiyorum mutlaka
Hayriyeerydnkntr NurTuna benim oğlumun da boynunda olmuştu sicaklar malum.tek yolu her gün banyo yaptırmak dedi.ve naylonlu battaniye dahil giyeceklerinin naylonlu olmaması pamuklu olmasi. Sürekli kuru tutmak. Her uyudugunda çok terliyordu.bend eğer uyandiginda atletini değişiyorum mutlaka