1kizanasi Kızım 6 ay 17 günlük arkdına yastık koyuyorm ona ragmen devriliyor poposu kafasını tasımıyoor erken degıl mi bosa kendimi strese koyuyorm
BelisMelis411 1kizanasi valla benım kızda 6 aylık 6. Ayda oturması gerek dıyorlar bapıcagımıda bılmıyorum oturmasıyla kafasının onemgıtmwsı bır oluyor 😁 vardır elbet zamanı mama sandalyesınde oturtuyorum bende hep
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi 1kizanasi bizde tam 6 ayligiz yanlarına yastık koyunca oturabiliyor. Desteksiz devriliyor . Öne doğru çok aşırı uzandiginda da yüz üstü uzanıyor kontrol etmeye çabalıyor genel olarak. Yere sırt üstü koydugumda emekleme pozisyonuna geliyor dönüyor ama ilerleme yok .bizde durumlar böyle 🤗
Umay12 1kizanasi benim kızımda öyleydi canım hatta kendini arkaya atar poposunu kaydırırdı. Bol bol mama sandalyesine koydum yastıklarda destekleyip koydum öyle oyun oynattım şimdi 8 olacağız az kaldı yeni yeni dengede duruyor otururken
SSHA Ayaklarına egzersiz yapın,hani bisiklet yapar gibi,sonra sağ sol,yukarı aşağı yapın,zorla oturtmaya çalışmayın asla,oturacak kendisi Allahın izni ile,mutlaka egzesiz yaptırın,youtubeda videoları var
1kizanasi BirSevda-iki-Emanet_Sahibi aynı dönüyor hatta bir sryi gördü mü ona dogru done done gidiyor ama oturunca hemen küt gidiyor
bikerem 1kizanasi 😄hepsi oyle kafalari bacak atasina bile dusuveriyor,bebeyatmaz,kilitli banyo oturagi,yurutec ya da mama sandalyesinde onunu arkasini yanini destekleyip gun icinde 5 10 ar dakika antrenman yapabilirsiniz
1kizanasi bikerem ah evrt ya corabına uzanmaya calısıyor yani bir seyler dikkatini vekmese oturacak ama her seye uzanmaya calısınca yatıyor😂
PelinByrktr 1kizanasi 4.ayda destekli oturmaya başladık doktorumuz tabi onay verdi. 6 aylıkken desteksiz oturdu. Bu biraz da oturma alıştırmalarına ne zaman başladığınızla ilgili
yagmursen 1kizanasi öncelikle yüz üstü zaman geçirmesini arttırın biraz daha boynu, omurgası güçlensin, tekrar deneyin :)
1kizanasi yagmursen cok sinirleniyor yüz üstü olunca ilk 3 ay hep yüzüstü uyuttm şimdi donuyor atıyor kendini inşallah oturur artık
Mavi-96 Benim kızım 7.ayına giricek sağa sola uzanıp dönüyor oyuncaklarına ulaşıyor ama yüz üstü dönmüyor ve emeklemiyor etraftan o kadar çok “benim çocuğum bu aydaykenn şöyle yapardı” hikayeleri dinliyorum ki artık canımı sıkmaya başladı bu durum bi sıkıntısı mı var acaba diye kendi kendimi yemeye başladım