Benim bebeğiminde doğumdan hemen sonra crp değeri yüksek çıkmıştı, anne sütü alınca düşebilir umuduyla bekledik ama sütüm de az gelince mecburen yoğun bakıma alındı 6 gün kaldı, ihmal edilecek bişey değil, doktorun sadece damla verip göndermesi çok şaşırtıcı :( lütfen hemen götürün miniği , acil şifalar diliyorum