Ozlem2347 Kızım 7 aylık sütümü hiç emmedi sadece mama ile besleniyordu 1 ay önce ek gıdaya geçtik son 3 gündür mamayı da reddediyor açlıktan ağlıyor diğer besinleri verince yiyor ama mamayı verince sürekli ağlıyor ne yapmam gerekiyor kafayı yemek üzereyim
Nilunas Ozlem2347 bizimde öyle bir dönem olmuştu ama içmiyor diye mama vermemezlik yapmadım her yolu denedim dışarda içirdim gezdirerek içirdim camın önünde içirdim bi şekilde geçirdik o dönemi 1 2 kutu hep çöpe gitti diş yüzünden öyle yapıyor dedi doktoru şükür patladı dişleri düzeldi bizim kız
Ozlem2347 Nilunas hala da dişinin olduğu yer yumuşak bende diyorum acaba tadını falan mı beğenmiyor çok canım sıkıldı teşekkür ederim cevap verdiğin için
EndlessLove_ Ozlem2347 bi atak dönemi olabilir belki ya da mamayı değiştirseniz acaba nasıl olur ki mamalar hakkında pek bilgim yok ama pek yardımcı olamadım üstte kalsın