Kbrrrrr Emzirmeyi bırakalı 2 yıl oldu fakat gögsümü sıktıgımda hala sapsarı süt geliyor. Bu durum normal mi. Ve sütüm az oldugu için 6 aylıkken emzirmeyi bırakmıştım. Sizlerin ne zaman tamamen bitti acaba süt gelmesi