Arkadaşlar kızım kolik bi bebekti.Nasıl uyutacagımızı şaşıyorduk en sonunda ayakda sallarken uyumaya başladı.Ama şimdi alıştı başka türlü uyumuyo.Bi doktorun yazısını okudum sallarken beynine Zarar veriyormuşuz ne yapacağımı bilmiyorum çok üzülüyorum sallarken ama başla türlü uyutamıyorumda😢yardımcı olun lütfen