Doğum kilosunu 2 ye katlayan bebeklerin kilo alım hızı düşer. 6. Ayda doğum kilosunu 2 ye katlanmış olması beklenir zaten. Daha erken katlarda kilo alımı duradabilir. 1 yaşında da kilosu 2 buçuk 3 katına katına katlamış olması beklenir. Her bebek ayda 500 gram alacak diye bişey yok. Ki alerjik bebeklerin kilo alımı daha yavaş olabilir. Bence huzuru keyfi iyiyse bebişi de kendinizi de bu düşüncelerle yormayın. İlk bebeğimde kilo süt mama işini çok dert ettim zorladım zaman zaman. Hala tepkili çocuğum. Çok okudum bu konu üstüne.. Meğer normalmiş her zaman aynı iştah olmazmış bünyesine göre kilo alıyor. Sadece bebekleri biraz kendi haline bırakmak gerekiyor. 2. Bebeğim de 4 ve 6. Ay arası sadece 200 gram aldı, son hafta kilosunu ikiye katladı ama huzuru keyfi yerinde. Şimdi 7 aylık bu ara toparladı.