oglumuz01 Wee baby markası zorlasam tutuyor 15 20 dakika ama zor alıyor öğürüyor falan. Başka emzik alsam yine öğürür mü ki
Deffneee oglumuz01 bende de aynı durum vardı birçok emzik denedim Philips avent i az uğraştan sonra tuttu bence deneyin emzik büyük rahatlık özellikle uykuluyken tutturmaya çalışın
ylnc emzige biraz hurma surerek alistirdim ben. 6 aydan önce asla anne sutu disinda agzina birsey değmeyecek diyordum ama buyuk konusmamak lazimmis. geceleri sicrayak aglamalari cok azaltti emzik.