AlminaLina Merhabalar , 5 gün önce Sezeryan ile doğum yaptm lakin su geçirmez bant takıldı .Duşa girdim sorun yok ama , bant sanki dikişlerin olduğu yere yapışmış yarın randevu var tırsıyorm başına gelen varmıdır ?
Deletedmom0099 AlminaLina bi fısfıs sıkarak çıkarıyorlar ama 5 gün uzun geldi bana 2 gün sonra cıkarıp dusa girmistim diye hatırlıyorum
cemre_-34 AlminaLina korkmana gerek yk aynı şekilde bende de vardır yapışkanla dogumdan snra düş aldım alabilirsin sknti olmaz yanlız havlu ile hafif nemini alirsin enfeksiyon olmasın die snra bant çıkartıyorlar bnm de 1 hafta snra çıkarttılar
sevgisimay AlminaLina korkma canım ben de bant cıkarken cok acıyacak sandım asla acımıyor bayaa tırsmıştım ben de
Deletedmom27337 Deletedmom0099 onsuz duşa girme demişlerdi bana hastaneden çıkarken taktılar 1 haftalık olunca çıkardılar 🤷🏻♀️
Melek0205 Size öyle gelmiştir yapışsa da bişey olmaz zaten merak etmeyin 5 gün olmuş zaten geçmiş olsun 🌸
Gujeli Evet öyle oluyor bantı cıkartırken bir sıvı sürüyor hissetmiyorsun bile sonra dikişleri alıyor 1 dk bile sürmedi benim
paradise AlminaLina doktorum 2 gun aonra dusa girebilirsin suda kendisi cikacak demisti su degince çıkmıştı bant
NidaLina131020 AlminaLina Bana doğumda takmadilar eczanede boyle bi bant var al dusa girerken tak dustan ciktiginda cikart demislerdi bende oyle yapiyordum.