Alppinannesi ben Tefal kullanıyorum. İlk çıktığı zamanlar babam amcamın kızına düğün hediyesi olarak almıştı alırken iki tane almış birinide benim ceyizime koymuşlardi. İyikide almış. Tavuğu falan harika oluyor. Kestane pişiyor. Patates çok güzel oluyo ister yumuşak buglama gibi kahvaltina ye, ister birazcık daha fazla yağ koyup çıtır yap. Elim ayağım benim o 😅