Bebeğim 3 buçuk aylık geçen ay bibs kauçuk aldım tuttu ama 4 haftada bir değişim gerekiyormuş şişme yapıyor ben de avent ultra air aldım 2 li daha hesaplıya geliyor bir de çoğu bebek tutuyormuş diye ama pek de sevemedi bebeğim bibs kadar, şimdi bibs silikon alsam tutar mı acaba önce bibs kauçukla başlayıp silikona geçen anneler var mı?