6 aylık trakeostomi ye bağlı. Neyse diş mi çıkıyor bilmiyorum sürekli ama sürekli eli ağzındaydı. Bende elini emeceğine emzik emsin dedim ve aldım. Çok iştahla emiyor emziği ama sürekli düşüyor düşünce ağlıyor tekrar veriyorum ve ben tutuyorum. Ben tutunca çok güzel emiyor ama bırakınca düşüyor sizce emzik mi büyük yoksa anadan doğma hiç emmediği için tutamıyor mu?