Elvinn64
Ben bu hafta başı iş başı yaptım.3 aydır süt sagip buzluğa attım.sonuc tam bir hayal kırıklığı kızım asla ağzına bile almadı buzluk sutlerini.
Eğer buzlukda süt biriktiriyorsaniz işe başlamadan iki hafta önce denemeler mutlaka yapın.ben bu konuda çok geç kaldım.😔şimdi günlük sagip bırakıyorum.oda beni çok yoruyor.
Ben süt arttırmak için kuru incir .kuru kayısı ve hurma yedim.hergun hepsinden 3 adet .o kadar çok yararını gördüm ki.sizde bir deyin isterseniz .
Birde tohum kimyon ve rezene çayı hergun iki bardak içtim.umarim sizede yararı dokunur
Allah yardımcınız olsun.