buglemin_annesi08 Kızlar 28 günlük bebeğim var ve ve fazlası ile gaz sancısı çekiyoruz AGULİNE kullanan var mı aranızda bana da bilgi verir misiniz
Guledanur buglemin_annesi08 benim bebeğim de 3 ay gaz sorunu çok yaşadık metsil nurhalvers agulin hepsini kullandım evet midede bağırsak hareketi oldu ama tam anlamıyla bizde işe yaramadı sap simplex aldım mucizevi bir ilaç diyebilir 2 sefer kullandım ne gaz kaldı ne birsey maşallah tabi her çocuk bir değil deneyin memnun kalmazsınız tavsiye ederim