Eylulvera E bebekte kiraz çekirdekli gaz giderici kemer diye bişey gördüm kullanan ve memnun kalan var mı?
Glsn7581 Eylulvera kiraz çekirdekleri ne ısıtıp karnına koymak doğru bir uygulama olmaz patiklerini alın isterseniz ya da yastığını.alip da memnun kalmayanlardanim
Dd222 Bende Eylulvera bende aldım fakat hiç bir etkisini göremedim kullanması zor geldi mikrodalganız yoksa ısıtması zor
Deletedmom27337 Eylulvera 1 kez kullandım. Normal fırında ısıttım çocuğa takana kadar buz oldu yani gereksiz bnce
bombacimulayim Mikrodalganız varsa çok pratik öbür türlü fırında zor. Ben hem kemeri hem patikleri kullandım. Her zaman değil ama çoğu zaman işe yaradı
Eylulvera bombacimulayim ya faydası olucaksa hemen alıcam ama çoğunluk memnun değil mikrodalgamda yok boşa almış olurum
Glsn7581 Eylulvera ay paranızı boşa harcamayın Allah aşkına keten tohumu için ya da yağını.hem süt de yapıyor.zaten bı dönem ne yaparsanız yapın gaz olur
bombacimulayim Eylulvera mikrodalganız yoksa boşuna almayın fırında ısıtmak gerçekten çok zahmetli ve yanma ihtimali yüksek
Aryasya Ben yazin kiraz cekirdeklerini toplayip bir bez torbaya koydum ve mikrodalgada isitip koyuyorum bazen ve rahatliyor sanki kizim 2 aylik
Sadem01 Eylulvera ben kemer değilde baykuslu olanı kullandım.bebegim yeni dogmusken karnını sıcak tutsun diye çok faydasını da gördüm.guzel güzel gazını çıkarıyordu.kiraz çekirdeği yastigi
yinehamile35 Eylulvera ben kızımda kullandım işe yarıyordu şimdi de oğlumda kullanıyorum gayet memnunum ama mikrodalgada ısıtıyorum