Taze_aannee benim de bebeğim 34 günlük. Ben de emzik alıştırmaya çalışıyorum şu an, ağladığında vs. veririm diye. Ama canı istediğinde tutuyor canı istemediğinde öğürüyor. Alışmayacak galiba 🙈😅 avent bu arada bizim emzik de.
Ayrıca merak etmeyin doyuyordur, bu süre meselesini ben de çok kafama takmıştım. Doymayan bebek ağlar dediler hep bana gerçekten öyle. Doymasa yıkar ortalığı 😅 içiniz rahat olsun. Emzikten ziyade biberon daha fazla meme reddi yapıyormuş.