Melike22Alparslan Bebegimde D vitaminimz fazla cikti bi telafiside yok endiselendim başından geçenler bilgisi olanlar var mı 😔
25moonlight2021 Melike22Alparslan bizimki de yüksek çıkmıştı. Akrabamız olan çocuk doktoruna sordum. 100 e kadar normal sayıyoruz referans dışı değer sizi yanıltmasın demişti
Zeynepalya_ve_annesi Melike22Alparslan gecmedi hala yuksek bakmam lazım ama doktorumuz baya yuksek guzel dedi bi sıkıntı yok dedi