10 gün sonra işe başlayacağım oğlum 1yaşında ve emiyor. annem ve kayınvalidem karışık bakacak anneme alkışkın ama kayınvalideme değil anneme alışkın arada bırakır giderim 2-3 saat ama onda bile durmuyor arkamdan ağlıyor sürekli peşimde.hemen arıyorlar gel diye. Kimseye bırakamıyorum. Ben bırakıp nasıl çalışacağım. Sürekli ağlıyor. Sizler nasıl başladınız?genelde mi böyleler çok çaresiz hissediyorum ne yapmalıyım