Dün akşamdan beri emzirmeyi sonlandırdık çok şükür ama sütüm iyice birikti şu an göğsüm taş kesilmiş durumda ağrısına dayanamıyorum. Sabah hemşire ile görüşmüştüm 2 gün boyunca günde 3 kez adaçayı içmemi söyledi bu akşam içtim az sonra bir daha içeceğim hadi sahurda da içerim ama yarın oruç olacağım haliyle. Başka yolu yok mu bunun ilaçları varmış sanırım ama 2 gün içerisinde kesilmeyenlere öneriliyormuş. Nasıl olacak bu iş lütfen yardım edin. ☹️