herseySeninleguzel11 Kızlar oğlum 9 ay 25 günlük. Ben yürüteç kullanmıyorum. Ne yapabilirim yürümeyi öğrenmesi için bir de oğlum daha emeklemiyor da dizlerini kaldırıp biraz o Ne atıyor kendini ama daha çok geri geri gidiyor. Sizinkiler ne zaman emekledi
kubr_pak herseySeninleguzel11 Her bebek kendine özeldir, benim kızım 7.5 aylıkken sürünmeye başladı, hiç emeklemeden 9.5 aylıkken yürümeye başladı
Mugerrr herseySeninleguzel11 9 ay 15 günlük. 8 aydan beri sürünüyor. Emekleme aşamasına geçemedik daha. Belki yürür bende yürüteç hiç kullanmadım. Kendim yürütmeye çalışıyorum.
Mavisanasi herseySeninleguzel11 kızım 10.5 aylıkken emekledi şuan 11 aylık tutunup kalkmaya çalışıyor ama yapamıyor henüz emeklemesi için teşvik edin önüne sevdiği oyuncak koyun egzersizler yapin
Pinarmete herseySeninleguzel11 her bebek farklı cnm benim oğlum 6 aylıkken surundu 7 aylıkken emekliyordu. Simdi 10 aylik. Tutunup kalkmaya başladı her yerden benden bi an önce yürümesini bekliyorum
Aezgi 15 aylık hala yürümesini bekliyorum tutunarak bütün evi dolasıyor ama desteksiz tutunmadan yürümüyor😣
herseySeninleguzel11 Aezgi Sadece elinden mı tutuyorsunuz öyle durabiliyor mu yoksa koltuk altlarından mı destekliyorsunuz
herseySeninleguzel11 Mavisanasi Evet oyuncak koyuyorum ama sürünüyor o ne doğru emeklemiyor daha çok geri gidiyor 😂
Zlm herseySeninleguzel11 10 ay 22 günlükken emekledi ben artık emeklemez yürür direk diyodum yürümesi için koltuk altında n tutup destekleyebilirsiniz ama bebeğiniz hazır değil ise bacaklarında yamukluk oluyomus bence zorlamayın zamanı gelince yurur
minikmelegimmmm herseySeninleguzel11 8 aylık bebegım 6.5 aylıktan beri sürünüyor emeklemıyor. Ikı haftadır da elınden tutuyorum adım atmaya çalışıyor kendı besıkten kalkmayı oğrendı bıraz da sıralıyor ben bunları park besık sayesınde öğrendigını düşünüyorum çünkü düşe kalka kendı kendıne yapmaya başladı eger sızın de varsa tavsıye ederım. Ayrıca elınden tutun yürütün koltukta tek basına bırakıp otekı ucuna dıkkatını ceken bır sey koyun kendı sıralasın
herseySeninleguzel11 minikmelegimmmm Evet bizde de var park beşik .kenarlarına tutunup dizlerinin üzerinde kalkıyor. Koltuk kenarına da koyuyorum dediginiz gibi ben desteklemeden kendisi de biraz duruyor.
Tazzecikanneee herseySeninleguzel11 benim kızım da 9 ay 6 günlük o da hep geri geri gidiyordu 3 4 gündür emeklemeye başladı her bebek farklıdır kimi erken kimi geç kimi emeklemeden direk yürümeye başlıyor biz de yürüteç kullanmıyoruz eşimle sürekli elinden tutar biraz biraz yürütüyoruz bakalım ne zaman yürüyecek ☺️
minikmelegimmmm herseySeninleguzel11 o zaman bunlr yeter daha küçükler zaten yurutece gerek yok yurume arkadası var bızde su an kullanamıyor ama onla gıdebılır belkı sızınki bır de onu deneyın ama daha küçük cıdden 🥰
herseySeninleguzel11 minikmelegimmmm Evet küçük acele etmiyorum aslinda daha ama bir şeyler yapıp desteklemeli mı diye merak ettim yürüteç kullanmadiigmiz için. 😌
Dilek00 herseySeninleguzel11 fizyolojik bisey hazır olduklarında yürüyorlar,ilgi çekici oyuncaklarını gösterebilirsinix
Duyghu35 herseySeninleguzel11 çocuklarımız aynı gün doğmuş sanırım. Önce geri geri emekliyorlar. Bu emeklemenin yakın olduğunun göstergesi. Ben yürüteç kullanıyorum sabahları kahvaltıyı hazırlarken Max 15 dk bırakıyorum. Baya iyi geldi bize. 9. Ayın başlarında emeklemeye başladı. Şimdi de koltuklarda sıralıyor. Ayakta durmasına aktivite masasında ayakta tutarak teşvik ettim. Bir sandalyeyi kullanabilirsiniz siz de
Kumsfat herseySeninleguzel11 benim kizimda 10 ay 8 günluk yürutec kullaniyoruz emekleme suana kadar sizin dediginiz gibi sadece geri geri gidiyor baska emekleme cabasi yok bende biran yürusun isterim😃😃
balyanakannesiiiii herseySeninleguzel11 11 ay 7 günlükken emekledi yani 3 gün önce 🤣 ne zaman isterlerse o zaman oluyor bunlar ben neler neler yapmadm 🤭
Sevimliayicik herseySeninleguzel11 Hiç emeklemeyede bilir canım gayet normal . Tabi diğer motor becerilerinde problem yoksa 🤔 illa emkeliycek diye bir şey yok her bebek emekleyemeyebiliyor benim yigenim hiç emeklemedi 10 ayda birden yürüdü . Oğlum da 6.ayda emekledi 10 ayligiz şuan yürüyor mesela🙂 o yüzden emeklememesi bir problem değil