selosunannesi Sadece yaşayan ben miyim ya 4 ay oldu doğum yapalı bazen sabah kalkiyorum çamaşırın ıslak başta terliyorum sanıyordum dus alıyodum falan kaç ay oldu yine oluyor zorlanınca falan ağır kaldırınca oluyor genelde yaşayan vst mi bu durumu ?
neslicanben selosunannesi yalnız değilsin canım malesef bende de var. Kadın doğum rahim toparlanmış sorun yok diyor ama bende ki sorun geçmedi
Aalya selosunannesi bazen çok sıkışırsam tuvalete hapsurursam o an veya öksürürsem az kaçıyor birkaç damla 😅