Glbhrylmz elfsnmz-141 benim kızımın da öyleydi halasının saçları öyleymiş. Zaman geçtikçe düzeliyor yatıyor saç merak etmeyin
Sarikuzumalp elfsnmz-141 düz olacak zamanla düzelir düz uzar :) öyle saçı dik olan çocuklar için çok yaramaz olur derler batıl inanç mı bilemeyeceğim ama çevremde öyle olanlar var cidden 😃
yagmursen elfsnmz-141 öpebilirsiniz 😅 cok tatlı hahaha düz olcaktır fönlü gibi ondan :)) sonra iner yumusak fırça ile tarayın
Mommysharkdoodoodoodoo 😁 yapacak bir şey yok bacım benim oğlanın da öyle amcasına çekmiş düz durmuyor arka saçı hep dik dik
Mavisanasi elfsnmz-141 11 aylık kızımın saçı doğduğundan beri öyle sadece tarayinca düzeliyor sonra yine aynı inat olucak dior etraftakiler bilemiyom