Nimettt Biz 37 de yıkadık teklı rakamlarda yıkanırmıs sözde 40 ı basmadan dısarıya cıkardık ne kdar dogrudur bilmiyorum 😊🤦♀️
Nimettt Biz 37 de yıkadık teklı rakamlarda yıkanırmıs sözde 40 ı basmadan dısarıya cıkardık ne kdar dogrudur bilmiyorum 😊🤦♀️
Nimettt Biz 37 de yıkadık teklı rakamlarda yıkanırmıs sözde 40 ı basmadan dısarıya cıkardık ne kdar dogrudur bilmiyorum 😊🤦♀️
Nimettt Biz 37 de yıkadık teklı rakamlarda yıkanırmıs sözde 40 ı basmadan dısarıya cıkardık ne kdar dogrudur bilmiyorum 😊🤦♀️
HayriyeBlc Hepsi batil inanc ama ole birdeyde var toplumumuzda 40inda yikaniyor kirklamak deniyor hatta