Eren_melek 8 ile 11 arası bebeğim çok ağlıyor bu neden kaynaklı olabilir başına gelen başka arkadaş var mı
Glsn7581 Eren_melek o saatlerde bebeklerin hissiyatı daha da artıyor kıyafetler cisli bez ışık daha da rahatsız ediyor.eger susturamadiginiz bir ağlama ise 3 saatten fazla sürüyorsa ellerini yumruk yapıp kasiyorsa kolik de olabilir
Glsn7581 Eren_melek loş ışıkta bebeğinizi yarim kundakla pispislayabilirsiniz.sarki söyleyin yavaş tonda beyaz gürültü açın (fön sesi,tren araba,makine ) TV falan açıksa kapatın .çok fazla uyaran onubdaja da aglatir
Sevnur_a Eren_melek eskiden kendimizi parçalardık hatta çok Doktora gittik şimdi o ağlıyo biz yanındayız ama çok ilgilenmiyor gibi davranıyoruz kucağınıza alıyoruz şarkılar söylüyoruz gezdiriyorum dışarı çıkarıyoruz kabullendik süreci ama bbm için o her ağladığında 0aramparca