Frezya kesinlikle aynı fikirdeyim o yuzden sordum zaten ☺ fazla esya hiç sevmiyorum bir tane varsa ikincisini gereksiz buluyorum. Bende oğlumun oyuncak sapına bez takıp siliyorum. Ayda bir iki ayda bir sileceğim şey için kenarda Paspas tutmak saçma gerçekten. Şu an vazgeçtim almaktan 😄