Herkese hayırlı ramazanlar. bir konuda fikir almak için yazdm sizlere kuzenim için . Şuan 1 aylık hamile ve diş ağrısı çekiyor çok kötü durumda doktor çekersen bebek düşer demiş . Varmı böyle evde denedgnz bi kaç fikir bizde deneyelim .karanfil yağı işe yaramıyor bu arada onu belirteyim onun dışında ne yapılablr teşekkür ederim şimdiden🌸