Kızlar 59 kilo ile hamileliğe başladım 12 kilo aldım hamilelikte sezeryan doğumdan sonra çoğunu verdim ama tartılmadım farkediyordum zaten hatta göbeğim bile büyük ölçüde gitmişti sevinmiştim eşim hiç doğum yapmış insana benzemiyorsun diyordu. Zaten bünye olarak da göbeğim yok ilk doğumda tamamen gitmişti bu sefer de kalacağını zannetmiyorum ama emzirmeye başlayalı 2 ay olacak gittikçe kilo aldım karnım geri büyüdü acaba kilodan mıdır yoksa sarkar mı bu böyle büyük mü kalır diyet yapsam kilo versem kilo almadan önceki haline döner mi tecrübeli anneler 😞