Arkadaşlar bebeğim 9 aylık sirnaktayken hemşire ,9 aylıkken getirin demişti. Eşim diyor yok 12 aylıkken yapılıyor . Aşı takvimi değişti diye duymuştum.Gaziantep e tasindik sağlık ocağına gitmedik hiç bin bı açıklık getirin lütfen ne zaman yapılıyor 6. Aydan sonraki asi sabahtan beri benle kavga ediyor