incii Kızım 2 yaşında kendi kendine oyun oynamiyor sürekli etrafımda nereye gitsem yanımda, yeni kardeşi oldu çok zorlanıyorum. Normal mi yoksa bir sorun mu var anlayamıyorum. 2 yaş grubu çocuklarınız davranışları bu şekilde mi ?
tenceretavakuskana incii normaldır bızımkıde oyle hala kardes olduktan sonra ucuz gıbı gezmeye basladık bı sure 5 yasında benım kızım bu arada kıskanmak anneyı oasylamak vs zor bı surec yanınızdaykende sohbet edın sorun kovalayın kacsın opun sarılın falan
Bulutbey incii 28 aylık oğlum daha yeni yeni başladı birqz ayrı durmaya o da 10-15 dakika sonra yine yanımda bitiyor.
Canada10 incii yanlız değilsin canım benm kızımda öyle tuvalete bile beraber gidiyoruz kendi kendine oyun kurup hiç oynamaz ben nerde o orda. Yarım gün Kreşe vermeyi bile düşünüyorum sosyallessin akranlarıyla diye ama senin bir de küçük bir bebeğin daha varmış çok daha zor olsa gerek 🥰☺️
kokusudalin Oğlum öyle değil ama gebeyim sanırım doğduktan sonra bu sürece gireriz çünkü arada bir karnımı açıp içine girmek istiyor 😅