Herkese merhabalar anlık bir duyguyla yazıyorum. Bebeğim 9 gün sonra tam bir yaşında.. özel eğitim de çalışıyordum . Bıraktım zaten hamilelik pandemi derken. Bebeğimde olunca bırakamadım kimseye. Asla pişman değilim bu arada bebeğimleyim hep. İlk defa kendim dışarı çıktım 2 hafta önce o kadar. Bebeğim çok şükür genel anlamda beni yoran bi çocuk değil çoook şükür maşallah kuzuma..kendi kendine oyun oynar bi şeyler konuşur falan falan birlilte iş yaparız birlilte erkek bu arada. 2-3 ay öncesine kadar babasına aşıktı sünnet oldu baygın yatarken bile babası kucağına almadan susmadı. Bütün gün onu görmüyor özlemesi normal diye düşünüyorum açıkcası ama bi yandan da bir tık üzülmüyor değildim. Şuan durum tam tersi ama şöyle.. geceleri hp beni istiyor çünkü emecek biliyor. Gündüzleri de artık bana gelmek istiyor onu anlamıyorum. Ama dışarı da birini görsün ikimizide görmüyor. Yaaa kim olduğu farketmiyor özellikle kadınlar aşırı ilgisini çekiyor. Onlara gidiyor ve bana gelmek istemiyor. Çok komik ama üzülüyorum cidden anlam veremiyorum çünkü. Bunu yaşayan var mı