Öncelikle marketten günlük süt alıyorum 1 litre falan oluyor yarısını döküyorum tencereye serçe parmağımla 5 e kadar dayanabilirsen ocağın altını kapatıyorum , bir kaseye bir kepçe sütten koyuyorum 1 tatlı kaşığı da yoğurt yoğurtla sütü birbirine karıştırıyorum sonra sütü kavanozlara boşaltıp yaptığım mayayı da içine kaşık kaşık pay ediyorum 15 dk 50 derecede ısınmış fırına ağzı açık koyuyorum 5 saat sonra bir bakıyorum su gibi ben şok delircem , hatta az önce kavanozlar içindeyken bir daha çalıştırdım fırını tutsun diye onu da unutmuşum yoğurtlar pişti mi ne yaptı açmaya korkuyorum fırını oğlum doğru düzgün yoğurt yiyemiyor acaba hazır yoğurt versem ne olur