1,5 ay oldu sezaryen olalı. O kabuklanma döküldü kırmızı renkte dikiş yerim ama hafif bir kabarıklık var çok minik bu keloidmi oluyor kaçıncı ayda oluşmaya başlıyor önlem alınabilirmi lütfen yardımcı olun 😔 bir sürü ameliyat iZim var olmasa bu kdar takmam bari bu düzgün olsun istiyorum 😔