Aps1609 Oğlum On sekiz ay aşılarını oldu dün biraz şişlik vardı sabah biraz daha artmıştı akşama doğru şişlik daha çok arttı ve hafif de kızarıklık vardı ne yapabilirim ya da normal mi?
eceunverkanra Aps1609 Aşı sonraları olabiliyor bi asi sonrasi biz de yasamistik. Doktorumuz kolonyali pamukla orayi gun icinde birkac kez 2-3dk ovun kendiliginden gecer dedi oyle de oldu☺️
Omertugra20 Aps1609 bana öyle bir durumda soğuk kompleks yap demişti buzluktan al birşey beze sar öyle uygula demişti
Ssumru Aps1609 normal canım bugün bizde olduk hemşiremiz sol kol şişip kızarabilir buz uygulayabilirsiniz veya kolonyalı pamuk demişti
Kimyageranne123 Aps1609 18.ay aşısı öyle oluyor korkmayın beze gibi şişip kızarmıştı bizimki ben endiselenip ebe arkadaşıma sordum hatta zaten öyle olması gerekiyor o aşının tuttuğunu gösterir dedi 1 hafta sonra geçti zaten bir sorun olmamıştı