Arkadaşlar merhaba 🙋🏻♀️ Hipp kullanıyorduk ilk başta kabızlık ve gaz sorunumuz için conformille geçtik ve sürekli ishal kıvamında olduğu için kakası 1.5 ay sonda hipp geri döndüm bu sefer kabız yapmadı ama karnını aşırı şişirdi ve inanılmaz acıktırıyor sık sık mama istiyor... Hangi mamayı önerirsiniz bayanlar