Merryhppy Arkadaşlar uni baby kullanıyordum ama fiyatlar malum daha uygun kullanıp memnun kaldığınız bir marka varmi ?
Akayaycan Merryhppy ben de dalan roxy sabun tozu kullanıyordum bıraktım artık normal deterjan ile yıkıyorum cıkmıyor çünkü lekeler