Fatmauslu Sa kızlar öğlen gebelik testi yaptım test çok çok silik belli belirsiz bişey çıktı. Beklemelimiyim günüm geçti 2 3 gün kadar ilerde daha da belli olur mu yoksa gebelik yokmu sizce
Balyanakannesi04 Bence 2 gün sonra tekrar yapın ve sabah ilk idrarınızla yaparsanız daha iyi sonuç alırsınız