Aysee2802 Merhaba, anne sütüm olmadığı için doğumdan itibaren bebeğim mamayla besleniyor şu an 40 günlük, holle organik keçi sütlü mamayı kullanıyoruz. Kullanıp memnun kaldığınız önerdiğiniz mama var mı ?
Eymenefe24 Aysee2802 aptamil, hip ve golden goat mamalarını kullandım benim bebeğimde mama ile büyüdü
Taze1mom Aysee2802 oğlum ilk doğduğunda aptamil kullandık, pembe yazılısını tavsiye ederim gaz yapmaz 👍 Şimdi oğlum 21 aylık sütten kestim mama veriyorum uyku öncesi hipp veriyordum ama çok gaz yaptı sevmedi vs kilosu da ortalamaya göre oldukça az şimdi tekrar aptamile döndük biraz kilo almaya başladı 👍
Vfa34 Aysee2802 doğduğundan beri baby goat kullaniyorum keci sütlü ara ara golden goatta veriyorum baby goat suda daha zor çözünüyor sadece başka bir sıkıntı yaşamadım 10 aylik memnunuz
Aysee2802 Golden Eymenefe24 golden goat icerisinden siyah böcekler cıktığına dair sikayetvar da sikayetler gördüm endişelendim o yüzden.. peki kilolu bir bebek miydi? Benim kızım 3500 doğdu şu an 40 gündük 5200 normal mi emin olamıyorum
Eymenefe24 Aysee2802 bilmiyorum ki öyle bir sıkıntı yaşamadım ama en çok aptamille devam ettim 3375 doğdu benim oğlumda kilosu galiba normal bnm ayda 40. Gününde 2. Ayında 5 küsürdü tam hatırlamıyorum ama
baloglusss Aysee2802 çok mama değiştirdik gaz ve kabız yapmayan similactı çok memnunduk sonra o haberler çıktı duymuşsunuzdur bıraktık şimdi bebelac gold kullanıyoruz bu da iyi geldi memnunuz buradan öneri üzerine almıştım