Doğum yapalı 3 ayı geçti kilom hamilelikten önceki Halimle aynı ama ben öyle hissetmiyorum bu sadece psikolojik bana öyle geliyo sanıyodum ama bu sabah eşim ve kardeşim de aynısını söyledi ben kendimi çok genişlemiş, kaba hissediyordum. İştahım aşırı açık kendime engel olamıyorum oruç tutmadığım halde gece sahur yapıyorum sabaj bi uyanıyorum kurt gibi açım çok çabuk açıyorum bu da mi psikolojik yoksa emzirmekten mi bilmiyorum çevremde emziren kişilerde ekstradan sadece susama olurdu bende açlık var gerçekten kafayı yiyeceğim. Kilomun fazlalığının farkındaydım ama kızımın ek gıdaya geçmesini bekliyodum ama galiba dayanamıycam diyetisyene gidicem zaten kilom boyuma göre çok fazlaydı hep ama belim inceydi mesela üst bedenim 38 ise alt 42 idi yani basenlerim hep vardı ama sırtımın falan yağlandığını ilk kez görüyorum bacaklarımn arası sürekli birbirine sürtmekten yara oluyor terliyor kızım kucağımdayken yerden kalkamıyorum hatta o yokken bile yerden kalkmak çok zor benim için sanki obez gibiyim boyum 1.53 kilom ise 70 sizce bu halimle gitsem diyetisyene sütüm etkilenir mi bu şekilde de çok mutsuzum üzgünüm kendime bakıp üzülüyorum hep doğumdan sonra korse de kullanmadım göbeğim yumuşacık içine bile çekemiyorum valla ne doğum ne hamilelik beni en çok doğumdan sonra aynı kiloda olmama rağmen eskisi gibi görünmeyişim yıprattı az önce kardeşim bile dedi abla hamileyken bile bacakların bu kadar kalın değildi diye😔😔😔😔