Eskiden bu kadar yoktu çok mutsuz çok huysuz kucak istiyo kucağa alınca da mutlu değil hep mızmız ağlıyor . Uyukluyor uyuyamadıgım diye de ağlıyor bazen ama uyusa bile ağlamaya başladı . 4 aylık . Yarına doktora randevu aldık. Böyle olanlar var mı . Ön diş yerleri belli içinde dişler görünüyor ama beyazlaşma yok bugğn parmağımı ısırttım biraz sert geldi dişte böyle mi olur atak mı bilemedim . Ben 4 aylıkken diş çıkarmışım o yüzden acaba diş mi diye düşünmeye başladım