Metehan34 Aşı dediğiniz şey hastalık olmadan önce yapılması gerekir ki sizi oluşabilecek hastalığa karşı korusu. Yoksa hastalık gerçekleştikten sonra yapılan aşının hiçbir faydası yok. Ayrıca bebeğiniz bu hastalığa yakalandıktan sonra yaşayacaklarını tahmin bile edemez kabız olup günlerce sıçamamasına şükredip şükür namazı kılarsınız.