ecenaznaz benimkinden de çok az su geliyordu, doktorum baktı üst dikişte su var vücut onu atıyor kendi kendine kapanır dedi. Dediği gibi birkaç gün içinde kapandı. Ama yapıştırma olduğu için ip gibi bir şey yoktu bende. 3,5 ay oldu şu an gayet iyi izi bile belli belirsiz.