Derya2867 2 ay 29 günlük kızım bugün 2inci ay açılarını oldu 2 bacak 1 koldan oldu bu aşıları olup yan etki yaşayanlar var mı varda ne zaman geçti şu an kızım huzursuz ve canı yanar gibi ağlıyor sakinleştirmeye çalışıyorum
biimiyomyardimet Derya2867 benim kızımın da bir bacağı ağrıyor gibiydi altını açarken yada emzirirken o tarafa dokunduğum an ağlıyordu sonra biraz ateşi yükseldi calpol verdim o baya rahatlatmıştı. Diğer günler de herhangi bir sorun olmadı
EndlessLove_ Derya2867 aşıyı saat kaçta olmuştunuz bizde vurulduktan zonra bütün sokağı ayağa kaldırmıştı ağrısı çoktu ne meme ne mama ne başka bişey umrunda olmamıştı calpol verip ağrısını biraz olsun dindirdik akşama hatta geceye kadar bişey kalmamıştı eski neşesine geri dönmüştü bu arada geçmiş olsun şifa olsun inşAllah
Derya2867 EndlessLove_ saat sabah onda yaptırdık geldi geleli uyuyor sevmek için kucağıma aldım evi kafama yıktı etinden et koptu sanki öyle bir çığlık atıyor ki zor sakinleştirdim ilk defa böyle ağladı size de geçmiş olsun
EndlessLove_ Derya2867 ah çok zor tabi ki evlat olunca işte ciğer can saolun teşekkürler umarım ateşi vs de olmaz yani ateşte halsizlik uyku vs yapabiliyor ya umarım sıkıntısız tez zamanda atlatır bebeğiniz
Dd222 Dün 2 bacaktan 2. Ay aşılarından olduk hiç bu kdr ağlamamıştı sünnet olduğunda bile, emmeyi reddederse calpol verin demişti doktor calpol verdim bir saat içinde sakinleşti akşama bişeyi kalmadı
Derya2867 Dd222 carpol verdim evi kafama yıktı canı yanıyor belli umarım iyi gelir zaten iştahsız bir bebekti