Bir bebek hepmi ağlar ya doğduğundan beri ağlıyor oturmuyor hep kucağımızda yere bırakıyorum elinde oyuncak yine ağlıyor bir temizlik yapamıyorum eşim köye gitti ağaç dikmeye ben bir türlü yemek yapamadm temizliği yapamadm bırakıyorum kızı oynasinda ben biraz ugrasaym diye kapıdan çıkmama bakar yine ağlar neden böyle gerçekten yoruldum herkezinkimi aynı anlamıyorum