Kizlar 1 ay 23 günlük oglum var. Doğduğundan beri sag göğsümden daha fazla süt gelio. Sagdan 3 kez besleyene kdr soldan bir kez besleyebiliyorum bebegimi. Sag göğsümü 2. 3. Kez emzrmeye kalktigimda bile sol göğsümden daha sert oluyo. Sagdigimda da sagdan 60 70 cc geliosa soldan 20 30 anca. Bi de sey dikkatimi çekti. Sag göğsümü sagarken 4 5 yerden fışkırıyo süt soldan anca bi yerden gelio. Aradaki fark da artti zaten ona da sinir oluyorum sag gogsum solun 2 kati oldu😕Bazen dışarı çıkmak için sagmak istiyorum. Iki gogusten ayni gelse birini emzirip birini sagip saklarim. Ama anca bebegimin karnini doyurmaya yetio. neyse sorum şu. Sol göğsümü duzenli sağsam sag göğsüm kadr süt elde edebilir miyim. Simdilik yetio bebegime ama büyüdükçe tek göğüs yetmez die korkuyorum.