Meralaliecrin Oğlum 9 aylık hiç gözyaşı gelmedi şimdiye kadar böyle olan varmı 6aylıkken Dr götürdüm normal dedi halamı normal acaba haftaya göz dr gidicez ama bizim gibi olan var mı diye merak ettim
Hohomoromu Meralaliecrin Götür muhakk çok şiddetli canı yanarcasına ağladımı hiç bebeklern genelde canı acıyınca gelir göz yaşı onun dışında kuru kuru aglıyor deriz ya oyle de aglarlar ama tabı ihtimallerle yasıyamayız sen götür ki için d erahat eder
Deletedmom143 Cansuu1 gözyaşı tıkanıklığı olsa göz altları şişer enfeksiyon olurdu şimdiye kadar bence